Φύσηξε άνεμος ανανέωσης...!

Μετά από πολλές ώρες αναζήτησης σε διάφορες ιστοσελίδες, κατάφερα να βρω ένα music player που να δέχεται λίστα με τα τραγούδια που θέλουμε εμείς να κάνουμε upload,το οποίο έχω πλέον προσθέσει επιτυχώς στο blog μας, κάτω από την αρχειοθήκη του ιστολογίου.
  1. Έχω προεπιλέξει το player να ΜΗΝ ξεκινάει να παίζει μουσική μόλις μπαίνουμε στο blog, αν και είναι κάτι που μπορεί να αλλάξει αν θέλετε.
  2. Μια ακόμα προεπιλογή είναι να παίζει τα τραγούδια με random σειρά, για να μην γίνεται κουραστικό το playlist.
  3. Έχω την δυνατότητα να προσθέσω κι άλλα τραγούδια στην λίστα, με μοναδικό περιορισμό να μην ξεπεράσω σε συνολικό μέγεθος τo 1 GΒ.
  4. Σε περίπτωση που δεν σας αρέσει κάποιο από τα τραγούδια που έβαλα, μου λέτε και το αφαιρώ, δεν είναι κόπος.
  5. Μια πρόταση που έχω είναι ο καθένας μας να διαλέξει 5 τραγούδια που πιστεύει πως ταιριάζουν με τον χαρακτήρα του blog, να τα στείλει στο e-mail μου και να τα προσθέσω στην λίστα, ούτως ώστε ο καθένας μας να βάλει έτσι την προσωπική του πινελιά!
Όσο για το καινούριο banner, να ευχαριστήσω θερμά την Margo που μου έκανε μερικά μαθήματα στο Photoshop και μπορώ πλέον να εφαρμόσω ότι φαντάζομαι χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία! Επίσης να ευχαριστήσω και τον φίλο μου Adam που σκέφτηκε τον δευτερέον τίτλο του banner!

(Για όσους ενδιαφέρονται, παραθέτω και την αρχική εικόνα του banner και ακούω ενδεχόμενες προτάσεις και ιδέες για περαιτέρω βελτίωση!)

Εύχομαι και ελπίζω να είστε ευχαριστημένοι από το ολοκληρωτικό καλλιτεχνικό αποτέλεσμα του blog, μιας που έβαλα τα δυνατά μου να το κάνω όσο το δυνατόν πιο καλαίσθητο γίνεται!

Happy blogging people!!!

Comments

Oliva said…
Νομίζω ότι αυτή την φορά ξεπέρασες τον ίδιο σου τον ευατό Ανδρομέδα. Μπράβο σου. Και έτσι φτάνουμε στην σε 1η τουλάχιστον τελική μορφή του blog. Επίσης νομίζω ότι ο Αδάμ πρέπει να λάβει και αυτός μια πρόσκληση στο blog αυτό. Και πάλι μπράβο σας.
Βασικά εγώ το ευχαριστώ στον Adam (Thomson)το είπα και όχι στον Αδάμ (Γιαννίκο), εκείνος τον σκέφτηκε τον τίτλο! Κώστα μάλλον παρεξήγησες!!!
Athar Vulrax said…
Mprabo bre 8hrio...teleio to blog kai to player korufh! 8a sou steilw se ligo kairo kai merika kommatia dikias mou epiloghs!kala stis 5:30 ta xaramata to esthses???
Εμένα η έμπνευση μεταμεσονύχτιες ώρες μου έρχεται, όταν έχει ησυχία και μπορώ να αφήσω την φαντασία και την δημιουργικότητα μου να οργιάσουν... Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε Athar, άλλωστε ότι κάνω το κάνω για να δημιουργήσω το κατάλληλο περιβάλλον για συγγραφή... :)

Popular posts from this blog

Heroic Fantasy: Class Acts: Druid

Tales from the Post: Σκέψεις και μια αφιέρωση!

Planescape: Age of Spiders