My Fellowship Part 3

…..Άνοιξα τα μάτια μου, ήμουν θαμμένος κάτω από μια πελώρια μάζα χιονιού. Το κρύο με είχε παραλύσει.
Με αρκετή δυσκολία κούνησα τα χέρια μου και μετά άρχισα να σκάβω, έπρεπε να βγω από εκεί γρήγορα πριν πεθάνω από το κρύο. Στο μυαλό μου είχα μια μελωδία η οποία δεν με άφηνε να απελπιστώ. Ήξερα ότι θα τα καταφέρω. Μετά από ένα μισάωρο (νομίζω) είδα κάτι που μου αναπτέρωσε τις ελπίδες. Από ένα μικρό άνοιγμα που κατάφερα να κάνω έβλεπα τον ουρανό.
Είμαι κοντά, σκέφτηκα, και με μεγαλύτερη μανία έσκαψα περισσότερο και να… βγήκα από το χιόνι.
- Ουφ!!!!! Άρχισα να κουνάω τα χέρια και τα πόδια μου. Έπρεπε να ζεσταθώ όσο γρηγορότερα γινόταν. Έτσι άρχισα να κάνω ασκήσεις (επιτόπιο τροχάδην κτλ. κτλ).
Ξαφνικά σταματάω και βλέπω κάτι κόκκινο να σπάει το ολόλευκο τοπίο στο οποίο ήμουν.
- Αίμα? Κοιτάχτηκα από πάνω ως κάτω, είχα κάτι κόκκινο στα ρούχα μου. Μα πώς το έπαθα? Αναρωτήθηκα, προσπαθούσα να θυμηθώ τι είχε γίνει άλλα αυτή η μελωδία δεν με άφηνε να συγκεντρωθώ.
Μπροστά μου εκτεινόταν ένας πελώριος βράχος……..
- Έχει πλάκα!!…….Κάτι μου θύμιζε αυτός ο βράχος………………….
- Δεν μπορεί…………Αν είχα πέσει από αυτό τον βράχο σίγουρα θα ήμουν νεκρός……..
Η μελωδία μέσ’ το κεφάλι μου γινόταν όλο και πιο δυνατή………
Μα την Μαργκό φώναξα. Ξαφνικά θυμήθηκα, ήμουν νεκρός πριν από μερικές ώρες τώρα πως έγινε και στέκομαι στα πόδια μου?
Μα τι λέω?????
Από πότε εγώ που δεν πίστευα σε κανέναν να φωνάζω έτσι αβίαστα το όνομα της Μαργκό? Ποια είναι η Μαργκό?
Τι σχέση έχω εγώ με αυτήν?
Αφού οι θεοί μας παράτησαν στην μοίρα μας, εγώ γιατί να τους δίνω σημασία? Όλα αυτά άρχισαν να στροβιλίζονται στο πονεμένο μου κεφάλι.
Από την μία τα καρούμπαλα που έχω από την άλλη να σκέφτομαι θεούς που δεν υπάρχουν ή αν υπάρχουν πέρα αρμενίζουν………
Δεν ξέρω τι με έπιασε αλλά ήθελα να τραγουδήσω

Γεννήθηκα σε ένα κόσμο της
Ευτυχίας και της μιζέριας
Εκεί που όλα κάνουν κύκλους
Η αίσθηση της ζωής μοιάζει να είναι
Ένα άγνωστο μυστήριο
Με τα πάνω και τα κάτω
Τα καλά και τα κακά πράγματα

Ζώντας, αγαπώντας
Κλαίγοντας και θρηνώντας
Τελικά ο κύκλος κλείνει

Ο κύκλος της ζωής
Άλλη μια ευκαιρία, άλλη μια προσπάθεια
Ο κύκλος της ζωής
Καθώς οι στιγμές περνάνε
Ο κύκλος της ζωής
Άλλη μια αγάπη, άλλο ένα ψέμα
Ο κύκλος της ζωής
Θα καταλήξουμε στον παράδεισο

Τι θα έρθει και τι θα είναι
Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει.
Το μέλλον δίνει απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις
Κάποιοι μπορεί να διαλέξουν μια απλή ζωή
Κάποιοι αποφασίζουν να πεθάνουν
Κάποιοι πάντα θα ψάχνουν για τους λόγους

Ζώντας, αγαπώντας
Κλαίγοντας και θρηνώντας
Τελικά η τελευταία κουρτίνα πέφτει

Ο κύκλος της ζωής
Άλλη μια ευκαιρία, άλλη μια προσπάθεια
Ο κύκλος της ζωής
Καθώς οι στιγμές περνάνε
Ο κύκλος της ζωής
Άλλη μια αγάπη, άλλο ένα ψέμα
Ο κύκλος της ζωής
Θα καταλήξουμε στον παράδεισο

Ώρα είναι να ανοίξω τα φτερά μου και να μάθω να πετάω
Προσπαθώ να τα αφήσω όλα πίσω
Ώρα είναι να μπω στο στάδιο της ζωής
Όλος ο κόσμος είναι δικός μου

Θα πάρω το τρένο για οπουδήποτε
Θα περάσω από παραδείσους και από κολάσεις
Θα ακολουθήσω το δρόμο μου και δεν με ενδιαφέρει
Αν νικήσω ή αν αποτύχω

………….Σίγουρα θα ξεχνούσα το τραγούδι, εξάλλου το μόνο πράγμα που δεν ξεχνούσα ήταν το να χειρίζομαι τα εργαλεία μου………… Έπρεπε να βρω τον Athar σύντομα..............

Comments

Athar Vulrax said…
Ti Eurovision kai pipes... edw pame gia grammy kateu8eian!!!
Na to piasoume se mi minore pou to exw kai eukairo???
sheeriyana said…
Μπραβο Casper!!!!Τελειο!Ενθουσιαστηκα!κ εγω θα κανω τα δευτερα φωνητικα αμα θελετε!χι!χι!
Margo said…
Πολύ lion king αυτό το τραγουδάκι.. Είσαι σίγουρος ότι είσαι ο Κάσπερ το φαντασματάκι και όχι ο Σίμπα το λιονταράκι;
Athar Vulrax said…
Basika egw ki o kasper 8a ginoume ta duo alla gleiwdh plasmatakia pou tragoudane to akouna matata kai trwne zohfia!!! egw pernw ton agrioxoiro pantws!
Pros pliroforisi sou agapite varde, einai "Hacuna Matata" to tragoudaki, oso gia ton agrioxoiro, kala ta pas, etsi rempeskes pou eisai, eite Timon eite Pumba, mia xara sou tairiazei o rolos!!! :PPPPPPPPPPPP

(Kai gia na eimai pio ksekathari mias pou twra teleutaia den katalavainete to xioumor mou, PLAKA KANW!!!!)

Popular posts from this blog

Heroic Fantasy: Class Acts: Druid

Tales from the Post: Σκέψεις και μια αφιέρωση!

Planescape: Age of Spiders