Saga of the Sun: Finale Μερος 2ο

Τα τελευταία 1000 χρόνια το Σμαράγδι ένοιωσε την απουσία των θεών. Πολλοί μελετητές προσπάθησαν να εξηγήσουν το γιατί συνέβη αυτό αλλά ξη γενικότερη αλήθεια ήταν ότι ο κόσμος έχει κατά κάποιο τρόπο κρυφτεί από τα μάτια τους. Υπεύθυνος για αυτό ήταν ο θεός Κάθαργκιλ, γιος του Άζραελ. Ο κύριος αυτός μπόρεσε να κλειδώσει το σμαράγδι αφήνοντας τους θεούς να ζουν έξω από αυτό. Αν και ο ίδιος μακριά από τους υπόλοιπους είχε χάσει μεγάλο μέρος από τις δυνάμεις του βασίστηκε στην μηχανορραφία του για να επιβιώσει. Η ιστορία ακολούθησε ως εξής:

1) Πρώτο του μέλημα ήταν να αποκτήσει ξανά στο έπακρο τις δυνάμεις του. Για να το πετύχει αυτό μακριά από τον Όλιβα θα έπρεπε να βρει άλλους νέους θεούς. Ο ίδιος λοιπόν ανακάλυψε του παλιούς θεούς αυτού του κόσμου, τους θεούς των Νίθιανς. Με ένα γύρισμα στην μοίρα κατάφερε να τους ξυπνήσει.

2) Η γνώση είναι εξουσία. Ο Κάθαργκιλ θα έπρεπε να αποσπάσει από την προσοχή των θνητών από τις δικιές του ενέργειες. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να μάθει την ιστορία του Φέανορ και της Τάλιαν και κατά συνέπεια την μεγάλη συνωμοσία των Emerald GateKeepers. Χρησιμοποιώντας τις υπόλοιπες δυνάμεις αφυπνίζει την Τάλιαν με αποτέλεσμα η προσοχή των Gatekeepers να μετατοπιστεί στον ίδιο το πρόβλημα της οικογένειας των Lazarth.

3) Κάποιοι από τους θεούς αποφασίζουν να αφήσουν μεγάλο κομμάτι από τις δυνάμεις του για να μπορέσουν να εισέλθουν στο σμαράγδι για να αντιμετωπίσουν του πρόσφατα αναστημένους θεούς των Νίθιανς.

4) Μετά το θάνατο της Τάλιαν από τα χέρια των Gate Keepers ο Φέανορ χάνει την μάχη με τον δαίμονα ξεκινώντας με αυτόν τον τρόπο την μεταμόρφωση του ήρωα στο νέο σκοτεινό άρχοντα αυτού του κόσμου.

5) Ο Κάθαργκιλ έχει σχεδόν πετύχει το σχέδιο του αλλά η μοίρα τους επιφύλαξε ένα διαφορετικό παιχνίδι. Ο Ίνκυ Λαζάρθ μαζί με την ετεροθαλής αδελφή της Ιρίκα, Αβίρα βρίσκουν τον τρόπο να ξεκλειδώσουν την μελωδία του μουσικού κουτιού. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να ανοίξουν οι πύλες των θεών προς το σμαράγδι. Ο Ρόλαντ πρώτος χρησιμοποιεί ένα πανίσχυρο ξόρκι και μετατοπίζει την μάχη των θεών σε μια άγονη γωνιά της αβύσσου προστατεύοντας έτσι την γη των θνητών.

6) Η Λύδα αποφασίζει να βοηθήσει τον βάρδο Άθαρ να ξεδιπλώσει την αλήθεια πίσω από όλες τις συνομωσίες. Ο Άθαρ ξεκινάει την σταυροφορία της αλήθειας όπως αυτή θα ονομαστεί τα επόμενα χρόνια. Η Λύδα ταξιδεύοντας στον χρόνο μαθαίνει την αλήθεια και προσπαθεί να επαναφέρει την ισορροπία.

7) Ο Κάσπερ αποφασίζει να ακολουθήσει το κάλεσμα του Αμντέους και να ζητήσει την πολυπόθητη κάθαρση. Ο Αμντέους του δείχνει τον δρόμο. Ο Κάσπερ γίνεται ο βασιλιάς του άλλοτε στρατιωτικού βασιλείου του Μίντιορε. Κραδαίνοντας το σπαθί του Θόρναθ Αύρεον επισημοποιεί την βασιλεία του.

8) Μετά από συγκρούσεις μέσα στην ομάδα των ηρώων ο Κάσπερ εντοπίσει το πλάσμα και με την καθοδήγηση του Αμντέους και την δύναμη του σπαθιού καταφέρνει να διαλύσει τον νέο σκοτεινό άρχοντα. Η ομάδα διαλύεται και Ιρίκα εκτελεί το τελετουργικό για να αποκτήσει την δύναμη του πατέρα της. Αποτυγχάνει και τρελαίνεται. Το χτύπημα του Κάσπερ ουσιαστικά εγκλώβισε το πλάσμα στο ίδιο του το κακό λυτρώνοντας τον Φέανορ ο οποίος οδηγεί την Ιρίκα από την τρέλα στο μυστικό παράδεισο του.

9) Η αναζήτηση των νέων ηρώων και συμμάχων μόλις ξεκίνησε και η ιστορία γράφεται με κόκκινο μελάνι.

Up to the stories...

Comments

Popular posts from this blog

Heroic Fantasy: Class Acts: Druid

Tales from the Post: Σκέψεις και μια αφιέρωση!

Planescape: Age of Spiders