Μπορεί να μου έβγαλε λιγάκι την ψυχή το Photoshop, αλλά κατάφερα να φτιάξω τον Querianor ακριβώς όπως τον είχα στο μυαλό μου. Σας παρουσιάζω λοιπόν τα δύο night elves μας!
Druids in Heroic Fantasy RPG system Nature, wilderness, flora & fauna are a few key concepts of the druid class. Time to add the druid class to our heroes roster Starting HP : 1d8+4 HP per level/resting :1d8 Weapons : Usually Quarterstaff, sickle and Scimitar. All the other weapons must be made of wood Armour : Gambeson or Heavy Clothes & Leather Armor Shields : All types made of wood Attack & Damage: 1d6 / 1d4 Unarmed or Improvising Special Features During the initiation to druidic circles, all druid learn the secret language only available to them. Druids roll at advantage for Tracking, Survival and Stealth in the wilderness . Druid’s attunement to nature allows them to shapeshift into a natural animal. Starting at 1st level they can change back and forth 2 times per day with additional times at 4th & 8th level. At each shift they gain 1d4 lost HP. Storytellers are encouraged to offer circumstantial benefits according to the type
Υπάρχουν πολλές γνώμες για το τι σημαίνει old school RPG και πως αυτό συγκρίνεται με το μοντέρνο (2000 και μετά). Σίγουρα είναι θέμα αντίληψης του ίδιου πράγματος υπό διαφορετικές οπτικές γωνίες. Καθώς οι άνθρωποι μεγαλώνουν κλειδώνουν σε μυστικά σημεία τις όμορφες αναμνήσεις τους, έτσι είναι και το old school renaissance. Ένα καλά κρυμμένο μυστικό που το μοιράζονται πολλοί μεταξύ τους. Μα καλά τι μυστικό είναι τούτο; Και όμως, παραμένουν μυστικά γιατί ο καθένας τους δίνει αξία και νόημα διαφορετικό από τους υπόλοιπους! Strength in diversity... Στο pbp (play by post) που παίζουμε υπάρχουν φορές που το πνεύμα του OSR εμφανίζεται ισχυρό καθώς έχω τον χρόνο να "μεταφράσω" αυτά που θέλετε να κάνετε συν αυτά που θα θέλατε αλλά δεν τα γράψατε, σύμφωνα πάντα με την ματιά μου. Ταυτόχρονα στην εξίσωση υπάρχουν οι προσδοκίες από το εκάστοτε σενάριο και από έναν όχι και τόσο λεπτομερή κόσμο/setting! Αν τα προσθέσουμε όλα μαζί θα έχουμε ένα "κοινωνικό συμβόλαιο" ανάμεσα στον α
Intro & Session 1: Beastlands (Memorial & Ambush) Οι ήρωες της Καραντίνας: Myrin, Velkro, Καϊτέλ, Άγκαθα, Ικταλ, Βαλ & Κούργκαν. Τι κοινό έχουν ένα χρυσό ξωτικό που ψάχνει απεγνωσμένα την εκδίκηση και ένα σκοτεινό ξωτικό που υποδύεται μια ιέρεια της Λολθ; Τίποτα…και οι 2 καταλήγουν στα μπουντρούμια του Μενζομπεραζαν στην σειρά για δημόσια εκτέλεση. Και όμως θα καταφέρουν να δραπετεύσουν και να βγουν στην επιφάνεια όπου και θα συναντήσουν τον φυγά μάγο Καϊτέλ. Ο Καϊτέλ είχε μπλέξει με τους νονους της νύχτας στην σεμπια σε τυχερά παιχνίδια. Και στην κοινοπολιτεία, κάτω από την κυριαρχία του Νεθεριλ, πλέον όποιος χρωστάει πληρώνει. Συναντήθηκαν λοιπόν τυχαία αλλά έκτοτε ταξιδεύουν μαζί. Το τρίο ήταν ο αρχικός πυρήνας των Ηρώων της Καραντίνας. Ένα όνομα που κέρδισαν όταν εγκλωβίστηκαν σε ένα χωριό όπου οι κάτοικοι μεταμορφώνονταν σε green slime…. Έκτοτε η φήμη τους εξαπλώθηκε στον γαλαξία και έφτασε μέχρι την Σιτζιλ, πόλη των πορτών όπου και εγκαταστάθηκαν στο καινούριο τους
Comments